2014. augusztus 24., vasárnap

5. papírmadár

~ nem fogadott hívások (35) ~
És most csalok. Ezt a novellát valójában nem most írtam, hanem sok-sok héttel ezelőtt, de ígérem, valahol majd behozom magam, hogy tényleg minden hétre jusson egy új madár.
Addig is itt van egy nyár eleji novellaszerűség, ami Maggie Stiefvater Sinner című regényéhez íródott. És amúgy Isabel/Cole párosítású.
A történet helyszíne: Isabel telefonja. Ideje: a Forever és a Sinner között valamikor. (Nagyon enyhe spoilereket esetleg tartalmazhat utóbbiból.) (Előbbiből meg nyilván.) (Szándékos helyesírási hibák viszont egészen biztosan előfordulnak, mert se Isabel, se Cole nem ad az ilyesmire smsben.) (Én adnék, de nem merek ellentmondani nekik.)
A 16-os karika kijár a novellának, mert Cole poénjai olyan ártatlanok és finomak, mint a zenéje.  De a történet egyébként leginkább ilyen: 
Dolgozol? Unatkozom. Ijesztően sok bennünk a közös.
Meg ilyen: 
Isabel: mit akarsz cole? 
Cole: téged
Szóval öhm, igen, hagyományos értelemben véve nem nevezném történetnek az írásomat, vagy novellának. Üzenetekből, majdnem-üzenetekből, internetes kvízből galacsinná gyűrt valami.

Ajánlott zene: NoNoNo - Down Under


~ nem fogadott hívások (35) ~


1.: A Cole-rész


„A sípszó után…”


1. üzenet:
Gyorshívóra tettem a számodat. Ezután kizárt, hogy lecseréld. A gyorshívó örökké tartó elkötelezettség.

2. üzenet:
Hé, egy gombnyomás!
Így milyen gyorsan meg is vagyok. Isabel Culpeper, ezt utoljára hallottad tőlem.

3. üzenet:
suttogás/üvöltés
ugyanaz, ha nem hallja senki
üvölts, üvölts, hiába

4. üzenet:
Fel kéne venned a telefont. Úgy sokkal viccesebb lenne ez a beszélgetés dolog.

5. üzenet:
Várj, várj, akkor én leszek te! És én leszek én is, mert mindenki másnak szétrobbanna a feje, ha én lenne. Mert tudtad, hogy az összes pillanat olyan, mintha valami belülről szét akarna feszíteni, és a valami alatt azt értem, minden. Az egész suttogás és üvöltés és én csak…

6. üzenet:
Szóval én leszek te is. Most figyelj, Isabel Culpeper!
Itt Cole. Minnesotában vagyok.
Itt Isabel. Meztelen vagyok.
Mit gondolsz, tényleg ezt felelnéd? Én így képzelem, amíg rá nem cáfolsz.

7. üzenet:
Dolgozol? Unatkozom. Ijesztően sok bennünk a közös.

8. üzenet:
Egyedül vagyok. A legillusztrisabb társaság, nem gondolod? Ezért nem válaszolsz?

9. üzenet:
Rekordra hajtok, ugye? Húsz hívásnál álltunk meg múltkor?

10. üzenet:
Nem fogom abbahagyni.
Ezt sokszor szeretném, ha hallanád tőlem.

11. üzenet:
Elmegyek kajáért. Te mit kérsz, Kalifornia-lány?

12. üzenet:
Eszembe jutott a tízpontos reakció erre: Téged, Cole.

13. üzenet:
hiába hiába hiába hiába hiába

14. üzenet:
Hónapok óta nem írtam egy egész dalt se. Úgyhogy ezt a három sort fogom ismételni, változó sorrendben. Esetleg még kipróbálhatom, meddig tudom tartani a hangomat, ha azt mondom, hercegnőőőőőőőőő.

15. üzenet:
Ezúttal menni fog. (Újabb dolog, amit nem hallasz többé tőlem.) Hercegnőőőőőőőőőőőőőő.

16. üzenet:
Azt a képet nézem, amit múltkor küldtél. Amiben a halálfejes nadrágodban vagy. Szerinted én is úgy festek majd, mire felveszed a telefont? Ha igen, a lábadon a helyem.

17. üzenet:
üvölts, senki

18. üzenet:
hiába senki

19. üzenet:
Lapot.

20. üzenet:
Jobban ült volna a poén, ha Las Vegasban lennél. De hé, nyertem!

21. üzenet:
Isabel, ne már…


„Tudod, mit kell tenned.”


1. üzenet:
Játsszunk olyat, hogyha a hívásom száma prímszám, amikor válaszolsz, te nyersz. Ha bármivel osztható magán és egyen kívül, én nyerek. Jó, jó, tudom, hogy tudod, hogyan működnek a prímszámok. Elvégre mi is azok vagyunk, nem?

2. üzenet:
A kettő mindig jobb, mint az egy. Ezt most ne értsd félre!

3. üzenet:
Felfedeztem, hogy a hármas olyan, mint egy fordított nyuszifül. Tetszene egy nyuszifül magamon. Ezt értsd félre!

4. üzenet:
Fogynak a lehetőségeid, nyuszifül.

5. üzenet:
Ha öten vannak egy bandában, az valahogy már tömegnek tűnik. Ki alapít ötfős bandát, ki akar pont a színpadon láthatatlan lenni?

6. üzenet:
Hatékony. Hatalmas. Mennyi szó kezdődik „hat”-tal! Mi ez a megkülönböztetett figyelem? Azért bizonyos értelemben mindkét jelző igaz rám.

7. üzenet:
Rád mi igaz? Soha nem veszed fel a telefont. Ez például igaz.


„Kivéve, ha Cole vagy…”


1. üzenet:
Bíííp. Ma van Sam szülinapja, tudtad? Épp züllesztem. Vettem neki ajándékba felnőtt italt. Oké, alkoholmentes sört kapott. Apró lépések.

2. üzenet:
Bíííp. Grace-szel azt mondják, undorító a sör íze. Én azt mondom, senki nem az ízéért issza. Az alkoholmentességet mondjuk innentől nem értem. A világ paradoxonja.

3. üzenet:
Bíííp. Ha beszélnél velem, megkérdezhetnéd, hogy én ittam-e a sörből. Vagy ittam-e bármilyen alkoholt mostanában. És én az igazat mondanám.

4. üzenet:
Bíííp. Igen, mostanra magam csinálom a sípolást. Olyan ez, mint amikor már régóta ismersz valakit, és nemcsak azt tudod, mit mondana, hanem azt is, hogyan. A sípszavaddal az utóbbi időben közel kerültünk egymáshoz. Bíííp. Nem, én sem tudom. Bíííp? Nem tudom.

5. üzenet:
Bíííp haverom arról érdeklődött, hogy haragszol-e rám. Haragszol?


„… akkor ne tedd!”


1. üzenet:
A Mustangom a szüleimnél van. Ez pont az ellentéte annak, ahol lennie kéne. Akárhogyan is értjük az ellentétet. Máshol. Bárhol. Mindenhol. Mindenhol, ez tetszik. Minden állam utcáin az én Mustangom száguldana. Minden kocsi az én Mustangom lenne. Jó kis videóklip-anyag.

2. üzenet:
Isabel, te is az ellentétét csinálod annak, amit kéne. Akárhogyan is értjük az ellentétet. Felveszed, lecsapod, beszélsz velem, üvöltesz velem, velem vagy, tudatod velem, hogy egyáltalán vagy.


Isabel: csak azért hívogatsz mert unatkozol
Cole: és él
Isabel: dolgozom
Isabel: órára járok
Isabel: életszerűen élek
Cole: hazug te semmit sem csinálsz -szerűen. egyedi példány vagy isabel culpeper
Isabel: mi lenne ha szereznél egy hobbit és annak hódolnál?
Cole: azt hittem épp azt teszem
Isabel: mit akarsz cole?
Cole: téged
Isabel: csak azért mondod mert jól hangzik
Cole: nem csak azért csinálok dolgokat, mert jól hangzanak
Cole: vagy mert unatkozom
Cole: (hiányzol)
Isabel: …
Cole: bíííp? nem tudom



---------

2.: Az Isabel-rész


[Piszkozatok][Internet][Hívásnapló]

Bejövő hívások száma: 1
(Anya)

Tárcsázott hívások száma: 0

Nem fogadott hívások száma: 35
(Cole)
(Cole)

nem vagyok meztelen. hát te?

(Cole)

tudod mit nem fogok veled telefonszexelni

(Cole)

valami gyümölcsöset kérek. kivit mondjuk. minnesotában kapni egyáltalán kivit?

(Cole)

Megnyitott oldal: ONLINE-TESZT.com

(Cole)

ha mindketten prímszámok vagyunk, nem lehet osztani minket egymással

(Cole)

1. Férfi vagy nő vagy?
·         Férfi
·        

(Cole)

nyuszifül

(Cole)

2. A szüleidet kezelték mentális betegséggel?
·         Igen
·         Nem

(Cole)

3. Téged kezeltek valaha?
·         Igen
·         Nem

(Cole)

4. Ha az előző kérdésre igent válaszoltál, válaszd ki, milyen okból!
·         Öngyilkossági kísérlet
·         Kábítószer-függőség
·         Sérülés okozása másoknak

(Cole)

boldog szülinapot sam

(Cole)

5. Kegyetlenül bántál a háziállataiddal?
·         Igen
·         Nem

(Cole)

a farkasok valamelyik univerzumban háziállatnak minősülnek?

(Cole)

kegyetlenül bánok veled cole?

(Cole)

a kegyetlenben tudod hány szám van? egyetlen

(Cole)

6. Milyen volt a közösségi életed az iskolában?
·         Mindenki rajtam gúnyolódott
·         Észre sem vettek a többiek
·         Negatív hírnevet szereztem magamnak
·         Néha piszkáltak, de semmi különös

(Cole)

7. Ha valaki élete rosszra fordul, az az ő hibája. Csak az ő felelőssége, hogy helyrehozza.
·         Teljesen egyetértek
·         Egyetértek
·         Nem értek egyet
·         Egyáltalán nem értek egyet

ittál alkoholt mostanában?

(Cole)

belőtted magad mostanában?

(Cole)

átváltoztál mostanában?

(Cole)

8. Akiknek sok szexuális partnerük volt, szégyellniük kellene magukat.
·         Teljesen egyetértek
·         Egyetértek
·         Nem értek egyet
·         Egyáltalán nem értek egyet

(Cole)

hány lánnyal feküdtél már le?

(Cole)

9. Lehetséges boldog, teljes életet élni ambíciók nélkül.
·         Teljesen egyetértek
·         Egyetértek
·         Nem értek egyet
·         Egyáltalán nem értek egyet

(Cole)

nem haragszom rád

(Cole)

csak félek ha minden nap beszélünk az olyan lesz mint egy távkapcsolat

(Cole)

félek hogy megunsz

(Cole)

félek hogy nem olyan vagyok mint hiszed

(Cole)

igen haragszom rád. utálok félni

10. Bizonyos helyzetben jobb hazudni vagy hallgatni, mint igazat mondani.
·         Teljesen egyetértek
·         Egyetértek
·         Nem értek egyet
·         Egyáltalán nem értek egyet

(Cole)
(Cole)
(Cole)
(Cole)
(Cole)
(Cole)
(Cole)

<Cole: (hiányzol)>…

Gratulálunk, 40%-ban vagy szociopata!

cole te is h---

PISZKOZATOK TÖRÖLVE.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése